piątek, 8 czerwca 2012

wieczorem lepiej się myśli ,lepiej oddycha











Czy jest jakieś lekarstwo na ten ból
Może powinnam coś zjeść,
ale jedzenie nie wypełni tej pustki
Jestem spragniona Ciebie, mój kochany.

Przebrnęłam przez następny dzień

w moim zimnym pokoju
Przetrwam na resztkach i kawałkach już zostawionych za mną
Przetrwam z wspomnieniem o Tobie

Cała jestem dla Ciebie

Jesteś wszystkim co widzę
Cała jestem dla Ciebie
Jesteś wszystkim czego potrzebuję

Czy jest jakiś środek na czekanie

na zwycięski powrót miłości
Czy jest jakiś środek na nienawidzenie
każdej sekundy gdy nie jestem z Tobą

Całe to życie jest dla miłości

To jedyna droga, którą wybiorę
i każda ulica, każda alejka
Tylko jedna poprowadzi mnie z powrotem do Ciebie

Jedna miłość, jedna miłość, jedna miłość.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz