środa, 27 czerwca 2012



Cześć.
Tak oto w  mistrzowskim stylu minęła środa.Nie byłam w szkole.Pakowałam się trochę.Caluuuutki dzień zabiegana. Dyskoteka? zawsze spoko.Miło,miło nawet bardzo.mhm.dzięki

dziś sporo myślałam.stwierdzam ,że jestem strasznie głupia.cały czas gubię się.gubię się we własnych uczuciach ale jednak zawsze dochodzę do jednego wniosku.nie wiem czy postępuje dobrze,czy dobrze wybrałam.czy to jest lepsze dla mnie.nic już nie wiem. na razie pozostaję przy tym co mam bo podejmując złą decyzję mogę stracić wszystko w jednym momencie.




Tak dobrze czuję się, gdy jesteś obok, przy mnie ,tak ważny czuję się, gdy mogę objąć Cię, wiesz?
Tak mało znaczy dla mnie wtedy wszystko inne, ito jest tak silne, znów tak mocno tego chcę i,
nie chcę już myśleć,to wszystko jest tak dziwne,
ten kraj, to miejsce, miało być przecież inne.
Gdy patrzę w Twoje oczy może wciąż jestem naiwny,
lecz gdy patrzę w nie czuję, że minie wszystko co jest złe,
lecz nic nie zostało z moich marzeń z moich planów zobacz,
mam dosyć iść tak gdzieś bez planów wciąż od nowa,
zaczynać coś, nie kończyć - pomyśl o nas.
Naprawdę ciężko będzie nam się nie rozłączyć.


siedzimy znów u Oli w Łochowie ,jest noc.jest fajnie.Dżej się poszła myć.Paula z Olą usypiają a ja nie będę mogła spać ( tak tak znow spałam do 12 ).jutro rano do szkoły.to ostatni dzień.ale dziwnie.












idziemy spać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz