czwartek, 28 czerwca 2012

słyszałam jej kłamstwa i przekleństwa ludzi:



do wakacji  zostało 1 dni 
do wyjazdu zostało 
3 dni

***********************************************************************************
zapomnę,wstanę i będzie już mój wymarzony 29  CZERWCA
czekałam na ten dzień całe dziesięć długich,naprawdę ciężkich dla mnie miesięcy
jutro zrobimy podsumowanie.ogólnie to jestem w dzikim szale pakowania.
dużo jeszcze do zrobienia a ja nie mam czasu.siedzę wlasnie maluje paznokcie.czarna sukienka naszykowana




***


widzę ,że dwulicowość znów w modzie?egoizm widać też zajmuje wysokie rankingi.
nie spodziewałam się tego po tobie.po kim jak po kim ale nie po tobie.
dziękuję za to ,że straciłam cały wieczór.dowiedziałam się paru rzeczy.przykrych rzeczy(wcale was to nie dziwi.u mnie normalka co? ).nie wiem czemu.zadaje sobie cały  czas to pytanie ale po prostu nie mam na nie
odpowiedzi.zagubiłam się.na razie postaram te myśli wyłączyć na jakieś dwa tygodnie może nawet trochę więcej.potem zobaczymy.nie martwmy się jesteśmy  młodzi i piękni .

czekamy , już tylko godziny



biedna Lena . ..






cały świat trzymam w moich dłoniach
i zamieniam w drobny mak i upadam, konam








 nie żyje naprawdę, umieram powoli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz