poniedziałek, 11 czerwca 2012

mhm






do wakacji  zostało 18 dni 
do wyjazdu zostało
20  dni

***********************************************************************************







How long how long will I slide  Separate my side I don't  I don't believe it's bad
Slit my throat  It's all I ever





siemson

rutynowy poniedziałek? no prawie. trochę w czasie lekcji po odebranie nagród do jakiejś dziury - spoko 
ajjj podjarałam się normalnie dostałam kolejną niepotrzebną książkę z tych takich co stoją i się nigdy do nich nie zagląda tym razem o ptakach <3 dołącza się do mojej kolekcji. będzie stała i się kurzyła pośród największych wodospadów,dzikiej przyrody ,500 cudów świata i masy słowników i innych 
badziewi .dobra koniec o tym.A co do " inności " dzisiejszego dnia hmm można na pewno zaliczyć także wizytę pani piesio w moim domu. fajnie fajnie.schodzę sobie na dół a moja rodzicielka wdała się w zawiłe i pewnie jakże interesujące konwersacje z moją nauczycielką yyy. Okok 
chcę już 29 czerwiec i  jeszcze troszkę wcześniej 27  a potem jeszcze 30 i w końcu mój wymarzony pierwszyyyyyyyyy lipiec <3333333 poczekasz Klaudynko  teraz ważne są oceny.nudzi mi się mhm . 
Olcia wracaj do Łochowa , please bo nie chcę mi się latać na stacje i na pociąg. jesteś tak blisko a zarazem tak dalekoooo :< noo okok koniec użalania się czy coś takiego. musze spadać ,nudzi mi się lecimy gdziekolwiek z Dżej  bay bay potem coś napiszę ciao :*




my love


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz