czwartek, 14 czerwca 2012

Kiedy odchodzisz Temat jest zamknięty Patrz jak oczy ci błyszczą Patrz jak uciekają w popłochu




witam po raz kolejny.mamy czternastego czerwca - dzień spędzony dość  aktywnie jak i pozytywnie.
z ocen jak na razie jestem zadowolona chociaż czeka mnie jeszcze sporo pracy 
jestem zmęczona dzisiejszym dniem więc macie pooglądacie sobie zdjęcia z kiedyś tam

ale dupeczky




********************
siema Martii



 

 Zapomniałem nakręcić czas
I zapomniałem rozpocząć nowy dzień
W zagubionej przestrzeni trwam
Cały świat płynie obok gdzieś












zielono miii


Będą dni pachnące wrzosem
Ale też noce nie przespane wcale
Poprzerywane wrzaskiem
Pozaszywane niedopasowaniem


pozdrawiamy  PANA z tyłu

fajna zabawa , super







So dance, fucker, dance
I never had a chance
It was really only you












sama ja i klaudia i serduszko



 
PTYSIO

BLACK & WHITE



WODO

fajne nogi,pozdro

słit focisz musi być nie ma to tamto






ledwo żyję ,auu moja szyja 
fajnie jest w pół do trzeciej w nocy a ja robie kronikę sportową<3
jutro pracowity dzień  ale bez szkoły 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz