sobota, 23 czerwca 2012

. . .



byłyśmy  w Warszawie  , dopiero wróciłam a teraz znów wychodzę  ale tym razem na urodziny.


boże jaka jestem zdenerwowana


NIENAWIDZĘ WAS
nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę nienawidzę




ODCZEPCIE SIĘ ODE MNIE, znajdźcie inną osobę do wyżywania się
bo ja juz  mam tego SERDECZNIE dość.już nie mogę doczekać się jak od was się odetnę
spierdalajcie






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz