niedziela, 24 czerwca 2012

hey you






anioły? anioły zawsze spoko.w rytmach cudownego zespołu LOVE STORY  w którym osobiście się zakochałam





Mówię Ci chłopcze wstań,
wcale nie umarłeś,
lecz śpisz,
jeszcze życie wyjdzie Ci.










Za szybko, zbyt prędko
To wszystko to nie ma sensu
Nie teraz nie za chwilę
Inaczej miłość zginie
Wiem serio wiem
Ile trzeba w tym silnej woli
Lecz najpierw chcę swoje dobrze zmysły i serce swe nastroić











jak dla mnie to jakiś szok ,że w naszym zacofanym w rozwoju Łochowie odłbył się całkiem fajny koncert. warto naprawdę posłuchać tych piosenek .świetna muzyka i słowa z przesłaniem.coś nowego w  dzisiejszych czasach.łał 











wzięło mnie na wspomnienia  : 



przyczajona Julia


jakie pysie 


zakładaj buty w kuchni bądź hardcorem 


ajj jaram się mamy całkiem fajne focie.a ja jestem głupia siedzę w nocy  i pisze na blogu.spoko
wszyscy  ślą pozdrowienia dla Klaudynki. huhuh
aniołek 

oo  urodziny Oli i Domi  fajnie wspominamy co? bardzo fajnie
tak szybko to minęło dopiero był kwiecień a tu o czerwiec.łał

tęsknie tak troszkę 







leżymy sobie mhm leżymy 

fajne,lol hahaha

ojjejejuuu 

to tak niedawno było 






WPATRZENI KONTRA  RESZTA ŚWIATA






same my z herbatką w kuchni u Julii 


zjadłby




fajne ręce haha

GRZECZNA JA 





no to jutro do szkoły  ale dziwnie , dobra trzeba się ogarnąć czy coś.
zostało już tak mało ,malutko ,maluteńko do wakacji.to tak  piękne ,ze aż niemożliwe.
a tak poza tym dziś zostałam bardzo bardzo bardzo miło zaskoczona.mhm dzięki
noo i dziś ostro pośmiane z Olą i Piotrkiem ahhahahah nigdy więcej nie zostaje z wami sama hahahahah
dobre akcje nie powiem ,ze nie. ajjj długo by opowiadać.żyję jakoś.albo i nie.padam




















no to został tylko poniedziałek ,wtorek,środa,czwartek,piątek,sobota i NIEDZIELA 







czekamy ,wielkie odliczanie trwa 




podoba mi się




dobra pa :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz