wtorek, 12 czerwca 2012

widzę dwulicowść w modzie



do wakacji  zostało 17 dni 
do wyjazdu zostało 
19  dni

***********************************************************************************




cześć.minął wtorek.świetny wtorek.beznadziejny  wtorek.świetny wtorek.beznadziejny  wtorek.świetny wtorek.beznadziejny wtorek.beznadziejny  wtorek.świetny wtorek ..

wstałam po dłuuuuugim śnie( trzy godziny,asiewyspaem) potem szkoła ,szkoła,szkołaa
trochę miasto -zakupy mhmm.parę nowych szmatek jest nie powiem ,ze nie
i do domu ,potem spacer z Domi i do Marty trochę ,dołączyła Dżej i Martyna  -  to ta lepsza część dnia

potem dowiedziałam się ,że ładnie mi obrobiliście tyłeczek, dzięki - to już gorsza

  mniejsza już o to.nie wiem skąd wiecie takie głupoty ale takich wyrafinowanych kłamstw to jeszcze nie słyszałam

JA SAMA OGLĄDAJĄCA MECZ :OOOO 
(  no dobra jedną połowę ale i tak szoook )






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz