niedziela, 10 czerwca 2012

śpimy śpimy



siema 

Żyj z całych sił
I uśmiechaj się do ludzi
Bo nie jesteś sam
Śpij, nocą śnij
Niech zły sen Cię nigdy więcej nie obudzi
Teraz śpij 
Niech dobry Bóg
Zawsze cię za rękę trzyma
Kiedy ciemny wiatr
Porywa spokój
Siejąc smutek i zwątpienie
Pamiętaj, że
Jak na deszczu łza
Cały ten świat nie znaczy nic a nic...
Chwila, która trwa
Może być najlepszą z Twoich chwil...

powinnam już spać ale jakoś mi to nie wychodzi 

pouczę się 



no to jutro poniedziałek , ajjj kocham <3
 dzis duzo myslalam , mialam wiele wątpliwości ale w końcu wiem 
na czym stoję , na czym mi powinno zależeć i na czym mi zależy 
troche się pogubiłam w tym wszystkim , odezwała się przeszłość
( nie lubię tego z całego serduszka)  to jest takie dziwne uczucie.
gdy sama nie wiesz co jest dla ciebie lepsze. serce mówi jedno  a rozum podpowiada drugie 
pewnie w tym momencie kogoś zacytowałam ale coo tam 
b o j ę   się 
za oknem szaleje burza aaaa boje się 


 
MAZURY ZAWSZE SPOKO


mewyyyyyyyyyy


patrzcie chłopcy dobry focisz mamy  hahahhah



i tak na dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz