wtorek, 19 czerwca 2012

stairway to heaven




 cześć POPRAWIŁAM MATMĘ <3 
jaram się jaram się jaram się jaram się jaram się jaram się jaram  się


siedzę właśnie na informatyce i stwierdzam ,ze jak mnie z wosu nie poprawi to się wścieknę grr
fajnie uczyłam się do trzeciej nad ranem . ..  a komuś się nie chcę mnie poprawić  -OK
ale jestem niewyspana oo boże.został mi tylko angielski i wf a potem do domu
damy radę !








 chcę każdy ^







 klasyk





There's a lady who's sure all that glitters is gold
And she's buying a stairway to heaven.
When she gets there she knows, if the stores are all closed
With a word she can get what she came for.
Ooh, ooh, and she's buying a stairway to heaven.

***

wczoraj pracowity dzień nie powiem ,że nie.męczę się ale ważne .że teraz to już z górki ufff
oceny już praktycznie takie jak chcę.ostatnio nie mam czasu nawet zeby poczytac
chodze ledwo żywa. jeszcze jutro do lekarza- no to sobie już pewnie zatańczyłam na Aniołach.OK

b o l i    m n ie   g ł o w a      ajć

 muszę powoli wybierać się na zakupy przed wyjazdem jak na razie nie czuję tych wakacji zbliżających się w bardzo bardzo bardzo szybkim tępię. bożeee kiedy to zleciało(nie mam pojecia)ale filozoficzne rozmyślenia zostawię na potem bo mój mózg dziś nie funkcjonuję ( moi koledzy w klasie stwierdziliby ze włączyłam funkcją  blondynki,pozdro hahahahhaha bardzo śmieszne).zostało już tak niewiele czasu , tak bardzo się cieszę.byle by było tak jak tego CHCĘ .xoxo






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz