wtorek, 5 czerwca 2012

It just takes some time, little girl








helloł misie


po pierwsze jest już późno ale co tam 
po drugie cały dzień z Dżej ,lubie lubie i jak zawsze późny powrót do domu okok 
jak się cieszę ,że już jutro koniec szkolnego tygodnia uf thanks
 CHCĘ JUŻ JUTRO ,ever

 ***




jak dobrze ,że nie ma sprawdzianu z matmy  
ale już nawet wiem o co chodzi w mojej ulubionej GEOMETRI
bardzooo dobrze,bardzo 








 czekam z niecierpliwością na jutrooo 






 Yeah, bądź sobą
To nie ma znaczenia, że jesteś dostatecznie dobra dla kogoś jeszcze






ogarnięte my ,love 


d o k ł  a d n i  e






 oo chciałam wam wszystkim zaprezentować 
Martę jako ikonę stylu 


japoneczky plus skarpeteczky






przypomniałam sobie o piosence która niesamowicie kojarzy mi się z wakacjami 




Naprawdę cieszę się, że widzę Ciebie znów, choć
było tyle ciężkich chwil, tyle niepotrzebnych słów.
Tyle emocji złych, naprawdę mocnych słów i
nieudanych prób, przegranych ciężkich prób.
Naprawdę cieszę się, że patrzę w Twoje oczy znów,
że rozmawiamy dziś, dziękuję, że dziś przyszłaś tu.
Bez Ciebie wszystko było dla mnie tak nieważne,
naprawdę kocham Cię.. naprawdę.
Ten świat jest jakiś pojebany dziś, nie sądzisz?
Ty jesteś tam, ja jestem tu, nie wiem co trzeba zrobić już i
chciałbym dziś mieć już pod nogami pewny grunt i,
żyć z Tobą, być przy Tobie, mieć coś, wiedzieć już.
Ten świat jest jakiś nienormalny dziś,
to miejsce, ten kraj, ten kryzys,
a w tym wszystkim ja i Ty, i
chciałbym już wiedzieć, że dobrze wiem jak mamy żyć,
lecz dobrze wiem, nie ma nic, jak ja i Ty.






* * * 


idę się uczyć ,dobranoc 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz