sobota, 9 czerwca 2012

Prawdziwy symbol buntu i autodestrukcji





do wakacji  zostało 20 dni 
do wyjazdu zostało
22  dni

***********************************************************************************


hej ,to znowu  ja.wpadłam tu na chwilę w przewie pomiędzy nudzeniem się a odrabianiem lekcji
wczorajszy dzień  okazał się trochę niewypałem ale ok.(wynudziłyśmy się)  ale wracało się spoko.Siemson Eryk hahahahah , narcia Łukasz.ok ok  fajnie mamy ,pozdro dla nas.
siedzę w 7 stopniu nieogarnięcia (  na 10 ) -  fajne spodenki , fajna bluzka aaaaa ups zapomniałam włosy <3
jestem dziwna odrabiam lekcje w sobotę. trzeba się zabrać do robienia pracy na sześćććććć z techniki.
edukacja moim  życiem.(  taki zarcik)  idę sobię zaraz gdzieś , no dobra może nie takie zaraz ale w niedługim czasie z kotami  polansujemy się po Łochowie jak to mamy w zwyczaju. +  Anitko mam twoje buty ,lol zapomniałam.Jutro wraca Dżej w końcu ileż to można siedzieć w górach co? oo z tego powodu zasypię was jej zdjęciami  a co mi tam


zawiało mnie łojoj 



MOJE ULUBIONE ZDJĘCIE ,EVER 
Sama Dzej i krowa

nie mam oka . .  gdzie jest moje oko ?!?!



pamiętasz?

jakie słitaskiii

zbieramy kwiatuszkyy 

latająca(mała) Julka






tak mi się zebrało Dżej  kochanie wracaj szybko ,szybkoo  bardzo szybko 
bo się stęskniłam. ahahhaha pewnie się śmiejesz bo zobaczyłaś swoje ulubione zdjęcie z krową 
ja też je bardzo lubię hahaha 





posłuchajcie jak macie chwilkę czasu no i troszkę ochoty 





mhm 




NIE JARA MNIE EURO I NIE OBEJRZĘ ANI JEDNEGO MECZU 
tak tak jestem inna  joł

Domnisiuuu narnia ?



dobra nie będę pisała tu teraz niczego więcej bo chyba kończy mi się czas 
(  tak tak bardzo cenny hahha)  dobra macie jeszcze pare fociii 



 fajne włosy 
fajne focie hahahahhahahhahahhahaha 
śmiejcie się - jest z czego 




takie tam z czwartku ,  sama ja z gzryfffffką







a jednak chyba posiedzę dziś w domu , nie wychodzę 





Oh everybody waits so long
Oh baby why you wait so long
Won't you come on! Come on! 





 DOBRA LECĘ 

 napiszę coś potem xoxo 



2 komentarze: