piątek, 22 czerwca 2012

friday



do wakacji  zostało 6 dni 
do wyjazdu zostało 
8 dni

***********************************************************************************



wstałam około dwunastej.wydawało się ,że nie będzie rano tak źle.a jednak.znowu się zdenerwowałam i to bardzo.dobra nawet nie chcę mi się tu pisać.cześć jestem Klaudyna i jestem w bardzo złym humorze.
muszę wyjść z domu bo nie wytrzymam.zaraz doschną mi paznokcie ,wysuszę włosy i idę do Dżej i Oli,potem szybko na zakupy ( bo mi mamusia spokoju nie da  - został ci tydzień a ty nic jeszcze nie kupiłaś bla bla bla niedługo wyjeżdżasz)  boże jak mnie to denerwuje. mniejsza już o to.muszę kupić kostium i jakieś kosmetyki.do mojego pokoju od dzisiaj dołączył nowy element wyposażenia a mianowicie walizka.stoi sobie i czeka aż zacznę się pakować.pogoda mogła by się poprawić.przecież to ostatni tydzień szkoły!
dziś muszę posprzątać w pokoju.takk przydało by się.+  Martyna wpadam dziś po wszystkie moje ciuchy jakie masz w domu.oo właśnie dowaiedziałam się ,ze jakiś nauczyciel nie postawił mi 5 boo mam średnią niższą niż miała być .z tego co mi wiadomo jest 4.93.dziękuję ci  nauczycielu kimkolwiek jesteś-,- dobra może być i taka.dobra kończę tą jakże fascynującą i przyprawiającą o dreszcze zachwytu notkę.pa






dzis po raz ostatni zbieram się na odwagę.
dam radę.dam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz