środa, 16 maja 2012

' tak bardzo chciałbym, żeby jutro mogło się to zmienić '






witam wszystkich w jakże przyjemną deszczową środę .Gdy rano usłyszałam z jaką determinacją w okno uderzają opady atmosferyczne - od razu  zachciało mi się wstać i krzyczeć ze szczęścia 
aaa taki  żarcik hehe.Siedzę teraz na historii i piszę sobie tą notkę którą zapewne dodam na bloga wieczorem ale wracając do lekcji -oglądam jakże zaciekawione twarze moich kolegów z klasy.ja również tryskam dziś niezwykłą energią ,determinacją i zapałem do pracy.O właśnie pani porównuje nas  do przedszkolaków yeah cool.może i słusznie.ale w sumie to mnie to nawet za bardzo nie obchodzi.każde słowo dziś obija sie o mnie i z taką samą prędkością ucieka w siną dal .nie mam  ochoty słuchać o vivente rege ,turkach,Sobieskim i Wiśniowieckim który miał z pewnością duuuży wpływ na dzieje naszej jakże ciekawej historii jest mi z tego powodu oooogromnie wszystko jedno.boże jak tu  straszniee gorąco  ,pani  czyta oceny proponowane ooooo fajnie mam pięć good Klaudynko good. byle by tylko przetrwać geografię aa potem to z górki - plastykapolskitrening.pewnie nawet nie ogarniacie czemu piszę notkę na bloga na lekcji  haha.noo to oświecę was moi drodzy - dziś nie będę miała zbyt  dużo czasu a było by dla mnie dziwnym przypadkiem gdybym TU  czegoś nie dodała.właśnie uwiadamiam sobie ile już tego bloga pisze.wow nieźle.ostatnio doznałam szoku gdy zobaczyłam ile mam wyświetleń.. boże ile osób tu wpada kurczę.dobra dobra koniec tego dobrego wrócę na jakiejś innej lekcji koty xoxo

no to jestem  z powrotem tęskniliście? tak myślałam haha nie. jestem sobie na Polskim i tym razem omawiamy super hiper ciekawą lekturę !dobra kolejny żarcik. noo to potem do Olciiii 


joł i teraz siedzę jest prawie 23 i nie odrobiłam lekcji  -brawko. 
dodam jeszcze iż jutro jest dyskoteka i zamierzam się dobrze bawić. wpadajcie wpadajcie czym więcej osób tym lepsza zabawa.łóżko mnie woooooooła.bay 




o jaki fajny obrazek aż tu wstawię








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz