niedziela, 6 maja 2012

Take me home Where them broken brights Are shining down Make me feel alright







ogarnia mnie rozpacz  , jak myślę ,że jutro muszę wrócić do szkoły  to dostaje mdłości
mam jeszcze tyle nauuuki.podobno podstawą jest dobra motywacja ahhhh mam w sobie tyle zapału i chęci do pracy ,że najchętniej urządziłabym pogrzeb -swój własny. mogłabym nie myśleć o niczym
było by tak cudownie cicho i bezproblemowo  ajj





k o c h a m   p o n i e d z i a ł k i  



po prostu darze je tak ogromnym uczuciem ,że przestrzeń kosmiczna by tego nie pojęła
i nie stać mnie na oryginalniejszy tekst  z powodu mojego znużenia rzeczywistością.ważne ,że
zostało tylko pięćdziesiąt trzy dni do wakacji czyli to będzie najcięższy okres w tym roku szkolnym
poprawy i kombinowanie jakby tu podwyższyć oceny o dżizas





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz