wtorek, 29 maja 2012

lekcja zrozumienia




 " -Mam swoją prywatną teorię. Faceci są genetycznie pojebani. " 

lubię te słowa.mogłabym przepisać tu całą tę książkę i każde słowo odnalazło by swojego prywatnego odbiorcę.w sumie zrobiło się tu ostatnio bardzo nudno.dopadła mnie R U T Y  N A więc i ten blog na tym ucierpiał.taka kolej rzeczy.ale podnoszę uroczyście dwa paluszki i obiecuję ,że postaram się to naprawić 







mam pomysł.pewnie wam przypadnie do gustu.powinien przypaść wam do gustu no dobra co ja będę 
wam przynudzać.wyznam wam mój ekscytujący i podniecający plan 
może przesadziłam ale lubię czasem wyolbrzymiać a mianowicie 
będę tu dodawała więcej obrazków to przede wszystkim , ja już was znam . nie chcę wam się czytać 
więc będziecie sobie oglądać misie 
 spodziewaliście się czegoś ciekawszego?
tak właśnie myślałam




 te dwie wyżej wyjechały sobie zostawiając mnie na calutki tydzień 




teraz posiedźmy w ciszy przez minutę

2

3

4

5

6

7

8

15

25

30

45

55

60 

 

uczciłam super uroczyście brak moich dwóch BF
w łochowie ajć 



siedzę sobie pod kocykiem,mam otwarte okno 
lubię czasem posiedzieć i posłuchać jak pada deszcz , to czyste powietrze mhm
jutro mam zawody w Węgrowie 
zaspałam dziś do szkoły i nie poszłam na fizykę . nie lubie tego tygodnia 
dobrze ze pojutrze wycieczka uf


boze kiedy były robione te zdjęcia :o 








 oo i coś takiego znalazłam






 kocham tą piosenkę nadal





 ZOSTAŁO JESZCZE t r z y d z i e ś c i DNI  





 

2 komentarze: