wtorek, 8 maja 2012

przydałby mi się taki jeden dzień, bez uczuć .




hello
8 maj nie zaznaczył się w moim życiu jakimś niezwykłym wydarzeniem a mianowicie rozpoczęłam dzień kartkówką z fizyki ale mogę uczciwie powiedzieć,że poszło mi nawet dobrze , potem matematyka,geografia,informatyka,angielski,wf potem czekanie na dodatkowy angielski noo i jestem w domu.
tyle w kwestiach organizacyjnych

siedzę sobie i myślę ,że jedyne na co czekam to wakacje ,długie pamiętne wakacje 2012 tak tego pragnie każdy milimetr mojego ciała.nie mogę się doczekać mhm.zachowanie niektórych mnie po prostu przeraża 
jest odzwierciedleniem nieodpowiedzialności  i  czystej głupoty ale to już nie moja sprawa muszę nauczyć się być po prostu obojętna na ludzkie uczucia i zachowania.na jutro nic nie muszę się uczyć więc jest  dobrze
to lecimy  z Make it or break it   i  relaksujemy  się.jutro zawody będzie dobrze  tyle w tym temacie. 


mój ukochany film ^





ale suuuooodkooo




 



no to oglądamy 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz