niedziela, 13 maja 2012

niedziela



witam
minęła niedziela w rekordowym tempie
jestem wyczerpana zarówno psychicznie jak i fizycznie , moje ciało odmawia mi posłuszeństwa
chcę iść spać natomiast reszta podpowiada ze powinnam się pouczyć.co dziś robiłam?
wstałam oglądałam Make it or break it potem przyszła Julka potem na rolki i jakoś zleciało
siedzę tak sobie i oglądam kolejny odcinek wiem ,że powinnam się uczyć,wiem wiele rzeczy.
ale mam już dosyć wysłuchiwania co powinnam robić i czego nie robię.mam dość.odczepcie się ode mnie wszyscy tak będzie lepiej i dla was i dla mnie.jedno co wiem ,że zbliza się coś, będę cierpiała ale w sumie to lepsze dla mnie.sama nie wiem czy kolejny  raz to zniosę.czy dam radę.czy będzie dobrze.nie oszukujmy się - nie zniosę tego, nie dam rady, nie będzie dobrze.cholera będzie naprawdę źle. nie wiem sama co mam robić.serce sprzeczne z rozumem.









 przypomniała mi się ta piosenka













dobra focia , "fajna"  twarz









no to jutro kochanyyyy poniedziałek 
dzięki Boże 



2 komentarze:

  1. fajne twarze*
    ale uświadomię Ci w szkole czyje zęby znajdują się w lewym górnym rogu :>

    OdpowiedzUsuń
  2. I know ,nie musisz mi mówić haha

    OdpowiedzUsuń