piątek, 25 maja 2012

przeszłość zawsze jest częścią teraźniejszości. nie można tak po prostu wymazać pewnych spraw, ludzi, wydarzeń z pamięci i zapomnieć o nich. jak gdyby nigdy ich nie było, jak gdyby nie miały już żadnego znaczenia.


hello  misie

witam was ponownie.myślę tak sobie  ,że przyjaźń- to magiczne słowo zawierające 8 prostych liter . słowo często mylone z koleżeństwem , zwykła przelotną znajomością .słowo,które łatwo napisać jednak trudniej być tym prawdziwym przyjacielem .ciężko jest  znaleźć osobę godną zaufania ,osobę , która jest warta tej przyjaźni oraz  która nie powie po paru drobnych sprzeczkach " to koniec , nie mam siły ratować tego co by ło .. nasze drogi się rozeszły , żegnaj " . nieee nieeeeee  - nie na tym polega przyjaźń .przyjaźń to znalezienie drugiej połówki swojego charakteru.jest to osoba na którą możesz liczyć całe życie bez względu na wszystko.przy niej  nie boisz się być sobą i wyrażać własnego zdania.to osoba , która uszanuje każdą twoja decyzje i ja poprze pomimo wszystko .fajnie mieć takie przyjaciółki jakie ja mam. nie oddałam bym ich za nic w świecie.są dla mnie  najważniejsze.kocham was.pamiętajcie.

***
siedzę sobie,mam mokre włosy  i czytam Defensywe- mistrzostwo świata.
rzeczy na jutro spakowane,leżą i czekają.a ja tak sobie dalej dumam chociaż powinnam już dawno spać
,że

Było tyle ciężkich chwil, tyle niepotrzebnych słów. Tyle emocji złych, naprawdę mocnych słów i nieudanych prób, przegranych ciężkich prób.













Pezet? czemu nie.jestem ciekawa jutra
boję się jutra , tak cholernie boję się jutra 
długo czkałam na tą chwilę 
muszę dać radę  


zdjęcie w okularach - zawsze spoko




 macie troche fociszy 




trampeczky






 spac ,spac ,spac ,spac 

+ lubię z niektórymi osobami gadać godzinami. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz