poniedziałek, 24 września 2012

wszystko to niszczy tak szybko. nie nadążam się zastanowić, co mam robić.

pare dobrych słów z jednej z ulubionych książek





A cloud hangs over and mutes my happiness
A thousand ships couldnt send me back from destress

make me right


już dawno zapomniałam o tej piosence 






tak spędzam poniedziałkowy wieczór -  herbatka,leki,książki&laptop
a wszystko pod ciepluuuutką kołderką mhm



















oby przetrwać jutro i będzie dobrze,w sumie nawet nie mam lekcji.
jutro podobno dyskoteka a mi się  takkkkkk nie chcę iśććććć

zobaczymy.





ty też możesz być LUZEREM




hahahhahahahahahha patrz kochanie jakie mamy piękne zdjęcia w szkolnej łazience:>
uroczę nieprawdaż?












ostra faza,ajj 





***



wpadajcie ,pytajcie :> 


***



takie koty<3  woja na poduszki hahaha

przypomniało mi się,WAKACYJNA demolka mojego pokoju






a to jest własnie to co spędza mi sen z powiek 

KOCHANA CHEMIOO





Julka przypomniało mi się o tych zdjęciach mhm



 







 tyle lat razem ,damy rade i kolejnych trzy :>















 
mhm




hahhahahahahhahahhahahahahhah NIE






ciekawa jestem czy jutro będę w stanie mówić hmmm 


dobra macie jeszcze mojego photoBLOGA
i spadam spać xoxo




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz