poniedziałek, 10 września 2012

I nieważne, że oddałbym tyle, żeby Cię dotknąć Na końcu i na początku jest samotność






i jeżeli kochasz, jesteś szczęściarzem,
ponieważ większość z nas jest załamana przez kogoś.
rozpalając ognie w naszych wnętrzach, dla zabawy,
żeby oddzielić nasze serca od jakiejkolwiek tęsknoty za nimi.
ale ja na zawsze będę za nim tęsknić.






i jeżeli wciąż krwawisz, jesteś jednym ze szczęśliwców,
ponieważ większość naszych uczuć jest martwa i odeszła.















to lubię 



Well I've lost it all, I'm just a silouhette
A lifeless face that you'll soon forget
My eyes ae damp from the words you left
Ringing in my head, when you broke my chest
Ringing in my head, when you broke my chest





♥♥♥







jak ja nie lubię poniedziałków
zmęczona,zmęczonaaaaaaa jestem taka ZMĘCZONA.
zero  chęci do czegokolwiek,wszystko mnie przeraża
a jutro mamy wos.dziękuję  to takie pocieszające.
nie wiem co więcej napisać ,dziś jestem bezsilna ale pocieszający pozytywnym  faktem jest to 
,że mam  tyle nowych książek do czytania  ,że aż się uśmiecham mhm
to teraz kubek  czegoś gorącego,kocyk,Vamipre Daries,wieczorkiem bieganie i książka 


szkoła,męczy
szkoła,wymaga
szkoła,wykańcza
szkoła,dołuję 
szkoła,zabija




hahahahhahah a kiedy odrobie lekcje?
i don't care 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz