środa, 5 września 2012

nikt nie obiecywał nam, że będzie łatwo



hejjj wszystkim.czy wy też już macie dość tej szkoły?tak ja też.wchodzę po szkole do domu jak po całonocnej imprezie.PADAM.co dziś nowego w szkole?hmmm jeszcze więcej przedszkolaków,jeszcze jeszcze jeszcze a oprócz tego pare zadań z matmy do domu,słówka z niemieckiego i temat z historii ,awesome.zastanawiam się nad dodatkowymi lekcjami  z angielskiego.hmm hmm.jak na razie zostawiam moje rozmyślenia na potem w głowie mam dwie myśli "znajdź coś słodkiego" & " odpocznij"



I love you

boli mnie głowa,bolą mnie nogi.wiecie co? samotność nie jest zła. jest wredna, przygnębiająca, ale nie jest zła. czasem tylko daje nieco surowsze spojrzenie na rzeczywistość.a jeśli nie możesz czegoś znieść, musisz to zmienić.

Love is all you need


chciałabym żyć w jakiejś rutynie przyzwyczaić się do lekcji,wstawania o 6 i oglądanie tych znienawidzonych twarzy codziennie w szkole.to by było wyjście,really







 ❤ ❤ ❤


G  R  U   B  A  S


 ❤ ❤ ❤


 Help, I need somebody,
Help, not just anybody,
Help, you know I need someone, help.






dobra faza dziś na the beatels nie powiem,że nie.jakoś tak sobie przypomniałam o tych piosenkach.jakoś tak przy tym przyjemniej mija czas                      Help me if you can, I'm feeling down
And I do appreciate you being round.
Help me, get my feet back on the ground,
Won't you please, please help me.





moje kochane koty 











dobraaaaa lecę xo xo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz