środa, 19 września 2012

niebo wciąż to samo, tylko prośby do Boga inne.





photoblog photoblogiem, ale nic tak nie uzależnia jak pisanie.polubiłam tego bloga jak żadnego innego.definitely.jeden dzień rozłąki a ja czuję ,że mi czegoś brakuje - TAK jestem uzależniona.
Tuesday? hmm  dyskoteka,pozytywnie.miło się tak oderwać od obowiązków co z tego,że potem się po nocach siedzi ale było warto mhm.nogii bolą,bolą i po dzisiejszym treningu -dodatkowo.przeżyłam środę przeżyłam wszystko ( sprawdzian z matmy,kartkówkę z historii) jestem fajna - nie rozumiem matematyki.to przykre.do domu wróciłam dziś około 17.30,wykąpałam się i tak siedzę z gorącą herbatką i Vampire Diaries.Jutro lajtowo,bez pośpiechu,strachu tudzież innych negatywnych emocji(wcale nie ma jutro wosu) damy rade :) 




tak nudzi mi się czasem




dzień za dniem,jeden zamazując drugi.prawie nic znaczącego.PRAWIE.czasem takie małe rzeczy dają człowiekowi odrobinę radości.mogłyby zdarzać się częściej.dziś jest dobry,powiedzmy ,że nawet spokojny wieczór.a zaraz to co lubię najbardziej - książka















a my z wiecznego niepokoju
z przelotów wiatru,z garści cienia
z brzóz przedwieczornych
które stoją nad cichą rzeką zamyślenia

a my z harmonii i rozdźwięku

z niecierpliwości strun spragnionych
które od bólu łzami pękną
pod gniewem rozpalonych dłoni











jesień,jesień,jesień,jesień,jesień,jesień,jesień,jesień,jesień,jesień,jesień,jesień,jesień,jesień,jesień, jesień,jesień,jesień,jesień,jesień,jesień, jesień,jesień,jesień CZUJE CIE.








PLEASE ME GOOD 






to by było całkiem słooodkie




kazdy ma to, na co sie odważy







uwierz we mnie. obiecuję nie zawiodę i choćbym miała stać na głowie będę przy tobie






deszcz? no jasne,że deszcz.lubie cię gdy padasz ale proszę Cię  rób to tak jak dziś.wieczorem.
to takie przyjemne gdy za oknem słychać szmer uderzających kropli.awesome


 hej - przedstawiam wam moją nową przyjaciółkę KAWĘ


oo tak!











jak tu ślicznie




z moim kotemmmmm





wyciągamy stare zdjęcia,wyciągamy 


zdjęcie w deszczu?zawsze spoko 

grzeczna ja :>





z życia wzięte hyhyh


* * *  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  * * * * * * * * * *  * * * * * * * * *  * * * * * * * * * * * 




a tak poza tym, to wcale nie jest okej. cześć.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz