czwartek, 20 września 2012

Witam w moich myślach




to takie fajne uczucie
ale  taki głupi stan
Poza tym, czy tego chcemy czy nie, zawsze na coś czekamy.mam nadzieje ,że moje oczekiwanie nie potrwa długo:>




czasem to czego nigdy nie oczekiwaliśmy po prostu "od tak" zdarza się.jeszcze parę tygodni temu wyśmiałabym osobę która wierzyła by w takie rzeczy a teraz sama zastanawiam się czy jestem taka głupia czy chociaż raz spotkało mnie coś naprawdę mhm niesamowitego.to dziwne nawet bardzo.ale nie powiedziane jest ,że to co dziwne nie poprawia humoru.mi poprawiło.aj chyba oszalałam.




wiesz, bardzo mi przypominasz mojego przyszłego chłopaka












kiedyś tam,początek wiosny,spontanicznie z Aleksandrą





***





- wpadajcie,pytajcie 



***


Czwartek minął bez większych komplikacji.Po szkole ostra nauka chemii(ja&marta dziękujemy  Pauline za olśnienie nas w pewnych kwestiach związanych z solami,wodorotlenkami DZIĘKI  etc.)jutro dwa sprawdziany i kartkówka.Jak dobrze ,że jestem nauczona uf.Już czuję weekend.PRZETRWAM jutro ,przetrwam wszystko.jutro lekcje tylko do 11.50 uff.a potem tak długo wyczekiwany weekend





pare starych zdjęć

 
lubie

 kwiecien

dobre koty z nas



tymczasem serial xo xo 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz