sobota, 1 września 2012

nie jestem szczęśliwa, dziś się tylko uśmiecham.




Słowa staniały. Rozmnożyły się, i straciły na wartości

 

nie było mnie tu ostatnio.nie zaprzeczę.dzień mija za dniem 
nowa myśl-  Śpiączka to miły stan. Dob­rze w niego za­paść, kiedy nie można się zde­cydo­wać: żyć czy umierać.takie moje małe ,skrywane marzenia.wolałabym nie przeżyć ostatnich paru dni.jedynie wczorajszy wieczór zapisał się w mojej pamięci tak jak powinien.cała noc jak zwykle z moimi kotami.OLCIA WRÓCIŁA.w końcu.koniec wakacji wcale ,ze NIE..  nie wiem jak wy ale ja staram się o tym nie myśleć bo doprowadza mnie to do rozstroju żołądka.1 września? nie wierze.a może po prostu nie chcę.mój umysł nie potrafi sobie tego przyswoić.

 

a to moje ulubione



obiecane wcześniej zdjęcia w końcu zagościły na moim blogu






zaskakuje mnie odwaga ludzi, Krótkowzroczność kłam­stwa, pow­szechną wadą wymowy.jesteście tak zadufani w sobie ,że potraficie tylko zanegować zachowanie drugiej osoby.potrafię sama dostrzec swoje błędy i w przyszłości strać się tak nie robić.Życie jest zbyt krótkie, aby tracić czas na rozmowy o niczym.więc nie wiem jaki wy widzicie w tym sens.dziękuję wszystkim z całego serduszka.pamiętajcie tylko ,że każdemu człowiekowi zdarza się popełnić coś czego potem ponosi konsekwencje i żałuję a W Y nie powinniście wtrącać swoich nosków tam gdzie was nie chcą- w nie swoje sprawy.TROCHĘ PRYWATNOŚCI,please.
luknijcie  - FORMSPRING

 

 

 

 
With a taste of your lips
I’m on a ride
You're toxic I'm slipping under
With a taste of a poison paradise
I’m addicted to you
Don’t you know that you’re toxic
And I love what you do
Don’t you know that you’re toxic



 

 ~*~~*~~*~ 

 

1 września- sobota.powszechnie rozpoznawana jako początek roku szkolnego.jest 244.  dniem w kalendarzu gregoriańskim. Do końca roku pozostaje 121 dni.w tym dniu między innymi  Odnaleziono wrak Titanic,w 1939 wojska  wroga napadły na nasz ojczysty kraj a troszkę później została  odkryta Kometa Humasona.

 

 

ale to wszystko naprawdę nieważne 

 

1 WRZEŚNIA -  na świat zawitała Martna ,moja friend forever od niepamiętnych czasów
  kochanie,my darling chciałabym Ci życzyć przede wszystkim s p o k o j u 
miłości ,miłości i jeszcze raz miłości 
od 15 lat razem? 
powspominajmy 



 dzieciństwo,trochę wspomnień,my jako dzieciaczki,mhm wstawiłabym coś więcej 
ale mnie zabijesz.


100 LAT  <3
zapraszam na tort wieczorem 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz