czwartek, 13 września 2012

Nie wymagam, Nie proszę. Mam tylko nadzieję.








Nie kłamstwa, lecz prawda zabija nadzieję




nudno mi
siemson koty, no to został już tylko piątek i w końcu koniec szkolnego tygodnia i bardzoo długo wyczekiwany weekend.pogoda mnie przeraża jest wprost idealna do siedzenia w domu,nie powiem,że nie.nie wiem jak to u  was jest  ale na mnie dźwięk deszczu działa uspokajająco ale na piątek sobotę & niedziele proponuję Ci dobry Boże coś ciepłego na 6 liter.takkk 
S Ł O Ń C E.
Szkoła,kartkówka z matmy powrót do domu i leżenie.źle się czułąm.trochę czytałam,odrobiłam lekcje i  straciłam czas przy lapsie,jak zawsze







***


Miłość - jedno słowo niby nic, nieznaczne jak ostrze noża. Właśnie tym jest: ostrzem, krawędzią. Przechodzi przez środek twojego życia i dzieli wszystko na pół. Przed i po. Cały świat spada na którąś ze stron.

 

 ***

 

szkoła ,szkoła szkoooooooooooooooooooła  :<





takie możesz mi mamo zrobić śniadanie okej?

hahhaa nie wiem jak wy ale ja dziś z moja grupa na polskim klęczeliśmy na środku klasy i udawaliśmy,że się modlimy.Można?można :>  hahha



o c z y w i ś c i  e



Dodaj napis

 

 

 

 idę spać jest późno a ja wstanę o 6 i będę ledwo żywa,w sumie i tak czy tak będę.doobra łóżko się do mnie uśmiecha.ciao 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz