sobota, 4 sierpnia 2012

wszytko wydaję się proste,tylko wydaje...











chill nad basenem u Marty z kotami?zawsze spoko.potem dojechała Patrycja i na miasto trochę jak za starych dobrych czasów.polatane,troszkę plac.nie powiem ,ze nie ale już mi tego brakowało.

lubie to zdjęcie ,łał jaka ja poważna 









* * * * * * * * * * * * * * * *




  fajnie gra ,mhm
i śpiewa




* * * * * * * * * * * * * * * *








 wywołałam pare zdjęć ,biore się za przyklejanie

 takie tam









lece z obrazikami,ostro




mój kochany film 









właśnie szanujmy kotki,mam kotka musze o niego zadbać ,Kacper czekaj







plotkara ?czemu nie
 jak zawsze namiętni Chuck&Blair







mam ochotę na impreze





<placze>







teraz pogrążę się w lekturze co dziś czytamy?milczącą dziewczyne mhm
wstanę rano i  do kościoła z martą&olgą a potem to zobaczymy
kolejna nieprzespana noc przede mną,xo xo kochani






2 komentarze: