niedziela, 12 sierpnia 2012

oo patrz spadajaca gwiazda





zdecydowanie lubie wakacje są naprawdę super.nie ma co narzekać.noo dobra można bo zaraz się kończą
jakoś ledwo żyję.auu moja głowa,auuu mój brzuszek auuuu  moje ciało.wróciłam z drobnych zakupów
ii powoli sobie odpływam.boli,boli.film,zielona herbata?czemu nie.Klaudynko co dzis oglądamy?
Like crazy? no okok moze byc :> nie mam sily czegokolwiek wiecej tu dzis napisac wiec macie pare dobrych piosenek na noc + ogladajcie spadajace gwiazy,bo ja nie dam rady



High up above or down below
when you' re too in love to let it go
But if you never try you'll never know 
Just what you're worth 





 przypomnialo mi sie o tej piosence 
lubieee bardzooooooo bardzoo bardzooo 






                         *********************



jadlam takie we Wloszech ,pycha

zdecydowanie!


 dobre focie ,dobre hahahahhahahhahaha






ja chce 1 lipca,ja chce poczatek wakacji! pomocy 



SYCYLIOO ,aj lof ju





IDE SPAC MISIE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz