piątek, 3 sierpnia 2012

wszystkie złe emocje schowaj do kieszeni ciesz się każdym kolejnym DOBRYM dniem ,przecież życie jest piękne -żartowałam








zero siły
zero chęci
zero motywacji

zero,zero,zero
dziwna sprzeczność uczuć 
labirynt 
chce już z niego wyjść 




wewnętrznie umieram.to tylko śmierć 
nic mi nie grozi






PO CAŁYM CIELE ROZLEWA SIĘ BÓL ...
ból  jest wszystkim












pada deszcz  siedzę słucham takich piosenek.nieprzespana noc?znowu.
i kolejny raz dawka kofeiny w mojej ulubionej kawie ratuje mnie od zupełnego wyłączenia się
te wakacje mijają w zaskakującym tępie.boję się.nie poczułam ich jeszcze dobrze.a przecież miało być tak pięknie?boże cały czas zapominam o tym ,ze musze znaleźć jakieś studio boo w końcu obudze się 1 września i będę miała problem -brak miejsca w grupie.boże ,boże,boże.właśnie jak znacie jakieś dobre studio z grupą jazzową okolice warszawy to piszcie.
O już nie pada.przynajmniej mogę normalnie oddychać.odprężające.właśnie sobie przypomniałam ,ze muszę
iść po zdjęcia.wywołałam wypadałoby odebrać.brawko.nie mam do niczego głowy.jakoś,jestem jakaś bezużyteczna.muszę się ogarnąć ,bo ranie osoby  które są dla mnie bliskie.wieczna egoistka.czemu taka jestem?muszę się zmienić(i tak oto mamy pierwsze postanowienie noworoczne )

macie jakieś foteczki
zarzucam 



 warkoczzzzz






siemka Dżejuś

 ja i Anita ostro zarzucamy

motylkiii , jak ja kocham motylkiii

ostatnie dni na sycyli a raczej noce

 nieładnie kochani,nieładnie

 przemuś



 Martyna przypozowała haha


 mhmhmhmhmh *,*



 pysieee


 takie ze mnie grubas,a co


  śliczna Klaudia *,*










nie wiem co będę teraz robiła ,lece xo xo




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz