środa, 15 sierpnia 2012

sloneczko?ej gdzie jestes







WELCOME 
witam a raczej żegnam kolejny nieznaczący dzień wakacji



łóżko,piżamka +  książka do godziny 15? u mnie to możliwe.lubie ,całkiem lubie.potem do pysiaczków.
najpierw z Domi ,potem do Marty  i miasto/plac rulez.kurczę ja od niedawna w domu a tu w prawym dolnym rogu ukazuje mi się dwudziesta trzecia ouł.pogoda dobija mnie.ZDECYDOWANIE.mam dość.przydałoby się 25 na plusie i jeszcze przynajmniej miesiąc.oo tak<3
plany na jutro już są.miejmy nadzieje ,ze pogoda dopisze.jezeli dopisze bedziecie mieli tu sporo nowości.


jejuu zatsnawiam sie kiedy zlecialy te wakacje.nie mam pojecia.chce wiecej!



wiecejtegowiecejtegowiecejtegowiecejtegowiecejtegowiecejtegowiecejtegowiecejtegowiecejtegowecejtegowiecejtego

 KOCHAM


 ***


 
wspominamy 



 oo Cezary,spokojnie

Wlochy,wracam


 ajj kocham <3






 SZKOŁA




film,ksiazka,herbatka i spac :>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz