poniedziałek, 20 sierpnia 2012

trzy miesiące



dziękuje za takie chwile jak dziś czy też wczoraj.
wiele sobie przemyślałam.
ten czas ,to straszne.co jak co ale mam najlepszych ZNAJOMYCH POD SŁONECZKIEM ewentualnie księżycem tudzież małym,dużym wozem hahah,kocham powroty o 3 nad ranem z ognisk i takich tam.
miło tak poleżeć sobie na trawie gdy z nieba leje się deszcz,o niczym nie myśląc i z uśmiechem na ustach powiedzieć " takie wakacje mogłyby trwać wiecznie".nie ma to jak wspólne chillowanie  hahahhaha
dobre koty z nas,dobre



 together forever






 pamiętacie? 30 czerwiec







DROGIE WAKACJE 





TRWAJCIE WIECZNIE







piękne *,*







Oh miłośc, oh miłośc
Czy nie zechcesz obsypać mnie dzisiaj
Oh życie, oh życie
Proszę nie omijaj mnie
Nie zatrzymuj sie, nie zatrzymuj sie
Nie zatrzymuj sie kiedy pali sie czerwone swiatlo
Oh jazdo, wolna jazdo
Czy nie zechcesz wziąć mnie blisko siebie

Daleko, daleko
Utracić dzisiaj
Nosząc moje serce na pętli
Daleko, daleko
Utracić dzisiaj
Dzisiaj moje serce wreszcie jest wolne

Oh światłości i działalności
Po prostu nie potrafię być zadowolonym
Oh przegrani, oh wybrani
Czyż nie prosicie bym trzymał was przy moim życiu
Oh godzino, oh godziny
Jak psie lata tego dnia
Stara historio, ta sama historio
Czy nie chcecie zobaczyć światła dnia

Daleko, daleko
Utracić dzisiaj
Nosząc moje serce na pętli
Daleko, daleko
Utracić dzisiaj
Dzisiaj moje serce wreszcie jest wolne

Porozmawiaj sam z uczuciem
Porozmawiaj mym sposobem o kontroli
Porozmawiaj sam o zakochiwaniu się
Zakochiwaniu się w tobie

Oh miłości, oh miłości
Czy nie zechcesz obsypać mnie dzisiaj
Oh jazdo, wolna jazdo
Czy nie zechcesz wziąć mnie blisko siebie

Daleko, daleko
Utracić dzisiaj
Nosząc moje serce na pętli
Daleko, daleko
Utracić dzisiaj
Dzisiaj moje serce wreszcie jest wolne
Daleko, daleko
Utracić dzisiaj
Nosząc moje serce na pętli
Daleko, daleko
Utracić dzisiaj
Dzisiaj moje serce wreszcie jest wolne
Dzisiaj moje serce wreszcie jest wolne
Dzisiaj moje serce wreszcie jest wolne





brakowało mi tego czegoś,nie wiem w sumie o co mi chodzi a może wiem.
życie jest jedną wielką zagadką ,szczególnie moje codziennie odkrywam je na nowo.dzisiejszy 
wieczór przyniósł coś czego bym się  nie spodziewała,wszystko jest trudne ,zbyt.I'm fine.oszukuj sie dalej





Green Day - Boulevard Of Broken Dreams  

 

dochodzi czwarta, skończę film ,idę spać a jak wstanę to do OLCIIII <333333333333

 

 

 

XOO XOOO

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz