poniedziałek, 6 sierpnia 2012

coraz bliżej końca

kolejna nieprzespana noc,mam dość











If I had any heart left, I'd give it all to you
To make up for the time spent not telling the truth








hej,jestem niewyspana a na dodatek od wczoraj mam jakieś problemy z oddychaniem.auu boli.
ciekawe co będę dziś robiła.jestem otwarta na propozycje.Ej pełka podobno do Ciebie wbijamy hahah.
Jestem. Jestem, bo nie mam innego wyjścia. Innej opcji. Coś w stylu "nie chcę, ale muszę".mam dość tego wszystkiego.zaraz koniec wakacji.jestem w podłym nastroju i  na dodatek czeka mnie świetny rok szkolny przepełniony masą materiału do zaliczenia i egzaminami.SUPER.boże ja nie chcę.miało być tak pięknie słońce i rzyganie tęczą.a zostało tylko " i " .chcę wrócić na Sycylie do tych ludzi ,tego klimatu,wiecznej  imprezy i wszystkiego co się z tym wiąże.tęsknie.potrzebuje czegoś innego w tych wakacjach bo ja na razie pomagają mi tylko filmy i wieczory z książką.tak to lubię mhm.mam nadzieję ,ze przynajmniej dziś będę mogła gdzieś wyjść.na wieczór planuje spacer albo hmm zaczynamy ostre samotne bieganie( boże jestem taka gruba! ) słuchawki w uszy i do przodu.muszę trochę złapać formę.ponad miesiąc nie ćwiczyłam miałam zacząć od 1 hahahahhahahahhahah dobre a już jest 6 pozdro.wyszło jak zwykle.jakoś zle się czuje.moja głowa auuuu.nie wiem co się ze mną dzieje.to wszystko jest dziwne.bardzo dziwne.zaraz zrobię sobie kawę od której już chyba jestem uzależniona i poużalam się nad sobą.tak świetna myśl.może coś pomoże.może posprzątam sobie w pokoju który jest
czysty..ejej ej klaudynko spokojnie coś ci odbija.coś mi tu nie pasuje.
a tak w ogóle miałyśmy dziś pojechać do Warszawy ale nie dałyśmy rady.
dobraaa odbijemy sobie.









fajna focia w lusterku.nie mam ochoty szukać tu czegoś innego. a zresztą na co ja mam ostatnio ochotę?aaaaaa wiem na śmierć.takie moje małe,ciche pragnienie



 


Każdy człowiek czasem popełnia błędy i podejmuje złe decyzje. Tylko czemu ja musze robić to ciągle?






 idę coś ze sobą zrobić,boo dostaje szału



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz