poniedziałek, 12 listopada 2012

When you told me you’d leave I felt like I couldn’t breath




No hej wam wszystkim.Wycieczka się udała McD odwiedzony,film obejrzany a szok po niewidzialnej wystawie pozostał i chyba pozostanie już naprawdę na bardzo,bardzo dłuugo.Teraz nie wyobrażam sobie być osobą niewidomą,sama dziś przekonałam się  jakie to musi być trudne dla tych ludzi.Dopiero w tej chwili doceniam to co mam.



stare,Maj się kłania


hahahha moja klasa jest świetna nie ma co narzekać 
Adek,Gruby,Pusz,Dominik,Marta,Domi,Paula-pograne,ostro,pograne haha





a jutro zbiorowo całą klasą po cichutku uciekamy z próbnych egzaminów 
nic się nie uczyłam,nic nie umiem,nie zdam,boję się
nie zdam,nie zdam,nie zdam 
chyba powinnam coś sobie powtórzyć,chyba.
dooobra nie ma co lecimy na żywioł 






wzięło mnie dziś na tę piosenkę 
gwałcę replay


***

  Nie możesz usłyszeć jak płaczę
Zobaczyć jak wszystkie moje marzenia umierają
Z miejsca w którym stoisz o własnych siłach



Jest tu tak cicho i jest mi zimno
To miejsce nie jest już domem
Kiedy powiedziałeś mi, że mnie zostawiasz
Czułam jakbym nie mogła oddychać
Moje obolałe ciało upadło na podłogę
Wtedy zadzwoniłam do Ciebie do domu

Powiedziałeś, że nie jesteś sam
Powinnam wiedzieć lepiej
Teraz boli jeszcze bardziej
Spowodowałeś, że moje serce krwawi
I dalej jesteś mi winien wyjaśnienie

Bo nie mogę zrozumieć czemu
Czemu jestem sama i zamarzam
Podczas, gdy Ty jesteś w łóżku z nią
A ja po prostu będę sama płakać.
Spowodowałeś, że moje serce krwawi
I dalej jesteś mi winien wyjaśnienie 


Bo nie mogę zrozumieć czemu
Nie możesz usłyszeć jak płaczę
Zobaczyć jak wszystkie moje marzenia umierają
Z miejsca w którym stoisz o własnych siłach
Jest tu tak cicho i jest mi zimno
To miejsce nie jest już domem


***








a to z niedzieli jeszcze -
jestę sportowcę
(szukaj w tłumie)



kotek,uśmiech proszę



doobra teraz jak co wieczór-książka,film i  spać  bajos mordzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz