piątek, 23 listopada 2012

♥PIĄTUNIO♥


 cześć wam

wyszłam jak brunetka po przeszczepie twarzy,kocham


trzy lekcję w piątkowy dzień jak najbardziej mi odpowiadają,nie mam nic przeciwko,really.
w domu szybciutko,zjadłam coś,posprzątałam,potem przyleciała Martyna,posiedziane,pośmiane 
jak zwykle nakarmiłam dziecko(gdzie ty to wszystko do cholery jasnej mieścisz,zazdrość).Resztę wieczoru umiliła mi moja kochana OLAWARIATECZKA.jutro z rana wstajemy i szykujemy się na urodzinową imprezkę mhm.Dżejuś czekaj tam na nas,bez nas nie ma imprezy.zastanawiam się co mam będę robiła hmmm 
serial?oczywiście.no to bayos koty,do usłyszenia 
  
 I wanna make you happy,
I wanna make you feel alive,
Let me make you happy,
I wanna make you feel alive at night,
I wanna make you happy
if you are a good girl tonight. 

 ostatnio wzięło mnie na przeszukiwanie youtuba
noo i  mam dla was całkiem fajną piosenkę,posłuchajcie 





 
xo xo 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz