piątek, 2 listopada 2012

I'm the best. Fuck rest.



Dzisiaj mam nieodpartą chęć by się do kogoś przytulić. Cholera jasna.
Dni znów uciekają jeden za drugim.
Długie weekendy to to co kocham  najbardziej.Miło spędzony dzień z moją najuuuukochańszą blondi. Najpierw razem gotowałyśmy obiad
później typowy chill.Koniec wolności mama w domu.nie ma imprezy,nie ma.
To jutro kochana sugeruje rano zakupy a potem na gorącą czekolade?
Potrzebuję nowych książek, a lot of new books,please.



Humor mi dopisuję,śnieg topnieje,życie wraca
do niejakiej normy.Oby tak dalej.




 wysprzątałam calutki pokój,że aż  błyszczy bo Martyna przechwalała się ,że ma czyściej.zaraz wezmę się za naukę zawszę będę miała mniej na wieczór,niedzielny.


~ *~ ~ *~ ~ *~


 shopping,potrzebuję zakupów


robi się cieplej,od razu uśmiech na ustach

siemson misiu

jak ten czas szybko leci,sekunda za sekundą ,godzina za godziną.dopiero wrzesień a już listopad.cholercia.


ogólnie to mnie znów naszło na B O Y,lecimy  z cała płytą.chcecie posłuchać ? no to klik :>



oo Spencer z mojego jednego z ulubionych seriali:)

wiosennie

~ *~ ~ *~ ~ *~









 I'm young ,I do not want to die,not yet


zawsze o tym marzyłam^
no dobra nadal marze




codzienność





n e v e r



 Boy -  Drive Darling

 Milcząca rozmowa
Bez słów, bo ich nie potrzebujemy
Miksujemy taśmy ubiegłych lat
I wciśnijmy "powtórz", i wciśnijmy "powtórz"



siedzę i się nudzę,kamerka&ja czyli tysiące beznadziejnych zdjęć,amen



The trunk is filled with records
And books and chairs and clothes
I'm smiling on the surface
I'm scared as hell below



fajnie czasem po prostu odpocząć,dziękuję.xo xo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz