niedziela, 11 listopada 2012

niedziela


 Niedziela jak niedziela,kogo obchodzi na przykład
to ,że byłam na jakimś głupim turnieju,czy też ,że się nie wyspałam,kogo obchodzi to wszystko.trace wiare ,chęć
kreatywność,marzenia uciekają.

dziś było stabilnie bez wielkich wybuchów,negatywnych emocji.niech ten stan się utrzyma jak najdłużej.
jutro wycieczka,brak lekcji,mhm
czasem i poniedziałek może przynieść coś ciekawego



tak dla odprężenia,przyjemności
 powracam do moich najukochańszych piosenek









Please teach me gently how to breathe


Czy mogę być, czy byłam tam
To sprawiało wrażenie czegoś tak przejrzystego w powietrzu..
Nadal chcę tonąć, ilekroć odejdziesz.
Proszę naucz mnie łagodnie, jak oddychać..

I będę przemierzać oceany, jak nigdy przedtem.

Więc możesz się poczuć w taki sposób, jaki czuję to ja
I odbiję wrażenia z powrotem na Ciebie.
Więc czy możesz zobaczyć sposób w jaki ja czuje to ja





kolejny raz spędzam wieczór na oglądaniu filmów
znów się  wzruszyłam,znów płacze
 Nad Życie - godny uwagi,naprawdę 


zdecydowanie poproszę więcej takich
polskich filmów












*** *** ***







*** *** ***


tak wiele rzeczy się zmieniło
tak wiele może się zmienić
Boże pomóż chociaż troszeczkę


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz