wtorek, 9 października 2012

trudno mi być


Tuesday
-tylko się zabić


OKROPNY DZIEŃ.

ten tydzień  to porażka.jeszcze wpakowałam się w konkursy i olimpiady.GRATULACJE.jestem idiotką.
 godzina 19  a ja nadal nie ruszyłam lekcji brawko.jutro sprawdzian  historii coo tamm a i jeszcze EDB

WIEDZO, PRZYZYWAM CIĘ, PRZYBYWAJ ŻWAWO!


nie mam siły dziś na nic.schowam się pod kołdrą i włączę serial,wypije kawę,zarwę noc.rozsądek.zawsze mi było  go mało.



 ~*~ ~*~ ~*~ 


zapomniałam 
dokładnie rok i dwa dni temu - 7 października 2011,
zaistniałam w świecie bloggerowiczów
pierwszy wpis.tyle dni,emocji,zdjęć 
ten  blog to takie drugie ja,tylko ,że ładniejsze.
moja cicha pasja 
dzięki za wszystkie wejścia (łącznie trzydzieści tysięcy łooo )miłe słowa
i ogólnie THANKS
noo to lecimy z kolejnym roczkiem.życzę miłego czytania.bay 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz