niedziela, 7 października 2012

sunday






  Hej ja przed tobą umieram
  Masuj obolałe niedomówienia
  Tylko w tobie nadzieja
  Teraz chore serce otwieraj
  Bez znieczulenia



  dobrze czasem posiedzieć i posłuchać ulubionych
  piosenek.odpręża.






 sytuacje których się boję? które budzą we mnie lęk? spotykam codziennie, nie potrafię się od nich uwolnić. Czasem płacze, czasem krzyczę. czasem nie wiem co robić ze swoim życiem. Siadam i się zastanawiam, uciec, czy może jednak zostać.kilka słów.nic więcej.niedziela? jak to już niedziela. -


 chill w łóżku do 14?zaliczony.
kolejnych 80 słówek z niemieckiego?nauczone.
odcinek vampire diaries obejrzany?nie.


już włączam,przecież serial się sam nie obejrzy



Hej ja przed tobą się rozbieram
Zrzucam zmięte brudne myśli
I przed tobą umieram
Chore serce otwieram
Bez znieczulenia
Hej ja przed tobą się rozklejam
Wcieraj ciepłe lepkie wspomnienia
Tylko w tobie nadzieja
Teraz chore serce otwieraj
Bez znieczulenia




  Bo w mojej głowie zamieć.Czarne czarne chmury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz