sobota, 6 października 2012

Hello, can you be mine? Can you be mine, Can you be mine?






Trzymaj mnie w swoich ramionach,
Kochaj mnie jak robił to twój najlepszy przyjaciel,
Obiecuję, że cię nie skrzywdzę,
Trzymaj mnie naprawdę mocno, aż gwiazdy urosną w oczach,
Nigdy nie pozwól mi odejść.

Cały świat jest nasz.


If you love me hardcore, then don't walk away

 I just wanna be your's.





ciężko się oddycha.miło czuję.trwa/m.zrozumiesz jak będzie za późno, tak jest zawsze. przyzwyczaiłam się.Ostatnio czas dał mi w kość, fakt.


  Było lepiej, kiedy po prostu było inaczej.




me. friends. sun. 30 °C. sea. beach. party. holiday. now.

jamnik&marcin z serii "titanic"



 woda,woooda,wodaaaa

i like it

zarzucam

opalamy  się





dzień dobry szanownej Pani wcale nie została pani uwieczniona na zdjęciu,wcale 

wiiiidooooczkiiii



Tell me that you need me more and more everyday,
Never let me go, just stay.






no to cześć 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz