poniedziałek, 8 października 2012

New day, New possibilities, New hopes.





   



Żyj pełnią życia,bo taka młoda jak dziś, nie będziesz już nigdy

-Merlin Monroe












Chyba powinnam czuć zawód czy ukłucie w sercu.Czemu tego nie ma?To dobry znak.Cieszę się.Lepiej,dla mnie, lepiej.Ej kochani -  wszyscy:  ja ,ty,twoja siostra,mama,tata,brat czy dziadek,osoba która to czyta i która się z tego śmieje MAM POMYSŁ - cieszmy się życiem okej? kochajmy swoje życie, uśmiechajmy się do słońca, zwariujmy dla muzyki, wytańczmy sobie świat  bo jeśli nie my? to kto dla nas to zrobi?Przeszłości się nie zmienia. Przeszłość się akceptuje.Zasada numer jeden na ten tydzień.
Wytrwałam 7 godzin  i dodatkowy angielski,potem kościół i około 18 w domu.Dałam radę i nawet nie czułam się zmęczona.bardzo dobrze mhm.dzisiejszy dzień można zaliczyć zdecydowanie do tych dobrych.5 z matematyki&religii oraz 6  z plastyki.nice.w ciągu ostatnich dni wpadło też parę nowych i ciekawych zarazem rzeczy do mojej szafy.lubię to.



a teraz po prostu pa,nic więcej


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz