czwartek, 19 kwietnia 2012

stań się na chwile mną a obiecuję ci ,że się pogubisz.





tak oto minął  czwartek
bez żadnych sensacji
żyję
trwam
ale jak zwykle
jest dziwnie. jest zimno. jest pusto. jest cicho. i na pewno nie jest tak jak być powinno.
Bóg lubi sobie z ludzi żartować chyba ma tam dobrą frajdę ale podobno nic nie dzieje sie bez przyczyny
przetrwam  jutrzejsze dwie chemie i będzie bardzo dobrze.Czkam tylko na zajęcia z jazzu poprawa humoru gwarantowana <3 nic nie umie poprawić mi humoru tak jak taniec.
jednak istnieją na tym świecie ludzie którzy potrafią zauważyć pewne sprawy

tak rozmyślam sobie
codziennie widzę mnóstwo osób w moim wieku które za wszelką cenę chcą dążyć do stanu jakim jest
dorosłość.pytam się.Naprawdę warto?warto  niszczyć sobie życie ,zdrowie?
15 latki które palą papierosy,piją ,ćpają i kurwią się na każdym kroku to przykre
moze i ja nie jestem idealna moze przed chwilą użyłam słowa którego nie powinnam użyć
ale stojąc i patrząc się na to wszystko  z daleka robi mi się przykro 
nowe ideały młodzieży dwudziestego pierwszego wieku są przerażające
przepraszam cofam  większości nie ma ideałów
zastanawiające jest to czym to jest spowodowane




 przyszłam ze szkoły zrobiłam pare zmian w pokoju 
potem książka i spałam do dwudziestej 


 nie mogłam się powstrzymać
siema Adek 
a tak w ogóle to rozwaliłeś system na historii hahahha



 śpiochy 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz