wtorek, 24 kwietnia 2012

dziwne uczucie






monotonia
jakoś dziś nudno było 
miała odpocząć  , niby odpoczęłam ale jednak jestem zmęczona
szybko mija czass
wstałam dzisiaj sobie o 14 a potem czytałam i tak to nic ciekawego.
plany na jutro są.coś wiosennego na bloga wpadnie - niewykluczone
jakoś nie mam weny  teraz do pisania tego bloga jest jakoś nudno
ogarnia mnie taki dziwny stan.
jestem ciekawa co przyniosą kolejne  dni
za wcześnie żeby mówić ,że się poprawiło
od soboty jest trochę lepiej dobra impreza i świetne warsztaty poprawiły mi humor i
wymazały ze mnie te wszystkie złe emocje
65 dni zostało do wakacji -  nie mogę się doczekać
byle by tylko wszystko poszło po mojej myśli ,  chociaż raz mogło  by  się udać




 czasami chciałabym wrócić do tego co było tak dawno 
,że ledwo to pamiętam 

takie moje ciche marzenie












 sama ja z Olą nad naszym kochanym liwcem 



 wakacje kochani

6. jestem szczęśliwa  








Could you tell
I was left lost and lonely



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz