niedziela, 1 kwietnia 2012

jeśli miałbyś ochotę pojawić się w moim życiu wiedz ,ze mogłabym się w tobie zakochać






te 2 dni  minęły jak zawsze w rekordowo szybkim tępię 
przyzwyczaiłam się już. jak na jeden weekend to stosunkowo za dużo słodyczy 
zdecydowanie.pośmiane z Martynoszkiem 
w sumie to nie mam dziś nawet humoru .kapryśna jestem 
jak nasza piękna ,niezwykle "wiosenna"  pogoda.
jednak i mi udzieliły  się prima aaprilisowe żarty i pare osób zostało 
nieźle wkręconych hyhyhyhyyh
zostały trzy dni.w sumie to dwa aby przetrwać spr. z matmy, jutrzejszą kartkówkę z lektury
,kończenie konkursowej pracy z geografii i takie tam. 
 cały czas czuję narastającą pustkę 
niech te święta przyjdą szybciej bo mnie już nic nie cieszy 
amen




wyciągamy stare zdjęcia oo matkoo



rutyna ^












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz