wtorek, 21 lutego 2012

ojojoj ♥




Na zdjęciu jakaś przyćpana Ola,groźna Marta i głupia Domnika<3 jeszcze z urodzin Julki wstawiam to zdjęcie ponieważ obiecałam Domiiii ,że poświecę  jej mój jeden wpis.No ok siostro.
 Kocham Cię nad życie i nie wiem co wy tam razem spiskujecie ale podobno mam w domu sprzątać w sobotę noo to będzie chyba impreza.SPOKO.Ciekawa nadal jesteś co ty knujesz na tą sobotę. hmm hmm dobra nie będę zgadywała chociaż i tak pewnie by mi to nie wyszło.Tak w ogóle to wiesz ,że to ja Cię bardziej kocham debilu?

kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham ♥










co z tego ,że dziś od Angielskiego nie kontaktowałam przez ciebie.Lubię z tobą "ćwiczyć" na wf-ie misiu.Co z tego ,że znów Rambo się na nas patrzył jak byśmy były oparzone czy coś noo ale my po prostu lubimy rozmawiać i nie ćwiczenia nam w głowie.Brakuje mi już twojego ramienia które jest niesamowicie wygodne ♥ a i jeszcze muszę was drogie koty powiadomić ,że chyba będę musiała zmienić hasło na facebooka bo Dominika bardzo lubi dodawać mi przezabawne posty i takie tam.zemszczę się.Każdego dnia co raz to bardziej mnie zaskakujesz. to już chyba nic mnie  nie zdziwi.Ty to masz pomysły.ojej ojej bliźniacza duszo.
 hahahahhahahahahahhahahahhahahahahhahahhahahahah
 dobra starczy, kocham cię



xo xo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz