sobota, 25 lutego 2012

HOT 15 ♥






Dominika,Ola,Robert,Dominik,Cezary,Martyna,Martyna,Bartek,Marta,Julia,Paulina,Paulina,Damian,Piotrek,
Adrian,Anita ,Bartosz,Karolina,Patrycja i cała reszta  DZIĘKUJĘ ♥

kocham was normalnie jesteście cudowni!dziękuje za to śpiewanie pod oknem dziewczyny,za sesje urodzinową ( ciekawa jestem efektów jak na razie jestem bardzo zadowolona,musimy iść skończyć ją haha)
dziękuje za niespodzianki za LESZKA ahhaha , dziękuje chłopcy za seksiii sweterek i tobie dominik za koszulkę  w której dziś śpię + masz całkiem ładne perfumy,dziękuje Czarkowi,Robertowi i Bartkowi za śpiewanie pięknego "sto lat!"  na ulicy i stwierdzenie iż mój pokój jest za różowy a i jeszcze za wyciągniecie na ulice bez kurti,dziękuje za czekanie ze mną do 00.00 żeby tylko złożyć mi życzenia 26 lutego haha.,dziękuje też Dominikowi za to,że mnie tak fajnie zmoczył ,pozdro  ,dziękuje Martynie iż powiedziała szanownemu panu który przywiózł  nam pizze ,że bardzo mi się podoba ahahahahahha a  i Oli która tak pięknie dzwoniła do niego,dziękuje za te rozmowy ,dziękuje za nasze "gry" ,dziękuje za oblanie mojego łóżka jakimś płynem,dziękuje za te śmiechy,uśmiech i uściski,całusy i w ogóle ,dziękuje za  te wpisy i  ciepłe słowa,dziękuje za to,że jesteście UWIELBIAM  WAS WSZYSTKICH ,KOCHAM KOCHAM ,KOCHAM <3


 



fot :Sylwia Podgórska
+ lubie to zdjęcie i to  bardzo



taka sama ja na URODZINOWEJ SESJI

moje pysiaczki, część dzisiejszej ekipy <3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz