wtorek, 14 lutego 2012

uwierz w siebie







Uwierz w siebie.Uwierz w siebie.Uwierz w siebie.Uwierz,uwierz,uwierz,uwierz,uwierz,uwierz.
Pękające serce?Dobre rozwiązanie.Czemu mi to robisz? Nie dość ,że w szkole trzeba jakoś przetrzymać 
to jeszcze wraca się do domu i ma się znów ochotę iść do szkoły.Dziwne co?
Czekam tylko na wakacje.Będę mogła oderwać się od tego wszystkiego.Wszystkiego co mnie tak rani 
Walentynki? hmmm normalny szary dzień dla mnie,dla człowieka który jest samotny od zawsze i na zawsze.
Może lepszym rozwiązaniem było by gdyby . .  chociaż w sumie niee.to rozwalające uczucie z którym nie 
mogę sobie już od dawana poradzić.Czy jest jakiś sens ? nie wiem. Mam wszytskiego dość.A mojej 'rodziny''w szczególności . . i koljeny raz będę udawała ,ze jest  wszystko ok
tak z przyzwyczajenia  













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz