sobota, 9 lutego 2013

kawy,kawy,kawy!

Cześć to znowu ja.Wczoraj nie miałam czasu żeby dodać tu jakikolwiek post lecz już teraz mam ,jestem,żyję,wszystko dobrze.
Bardzo udana dyskoteka w dk(szkoda ,ze taka krótka ale coż) oraz miła noc z pysiaczkami a dziś powtórka.Nie chcę myśleć ,ze jak się jutro obudzę to będzie już niedziela pod hasłem - ostre zakuwanie.NIE CHCĘ!w sumie spędziłam 3 tygodnie w domu i powinnam czuć się niesamowicie wypoczęta i takie tam lecz wolę nie myśleć o powrocie do szkoły.Ten tydzień będzie jedną wielką pomyłką,masą sprawdzianów i innego syfu.Boże czemuuuuuu?
a tak w ogóle to jestem tak choooolernie niewyspana.Siedzenie do 5.30 robi swoje.
Olcia wbijam niedługo,szykuj kawę.Potrzebuje BARDZO  DUŻO KOFEINY.

ostatnie dni również przypomniały mi o tym jak ludzie mogą być okrutni.
zdecydowanie zbyt wiele fałszywych twarzy w okół mnie,dziękuje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz