piątek, 15 lutego 2013

I would whisper

Chociaż czuję się pewnie
Potrzebuję twojego wsparcia
Chociaż czujesz się pewnie
Odliczasz dni

Ale gdybym pragnęła ciszy
Szeptałabym
Gdybym pragnęła samotności
Odeszłabym
Gdybym chciała odrzucenia
Pozwoliłabym na nie
Gdybym cię nie kochała
Wiedziałbyś o tym

Dlaczego po prostu mnie nie przytulisz
I dlaczego jest tak trudno
Czy ty lubisz widzieć mnie załamaną
I dlaczego wciąż mnie to obchodzi
Wciąż obchodzi

Mówisz, że widzisz światło
Na końcu wąskiego tunelu
Chciałabym, żeby to nie miało znaczenia
Chciałabym nie oddać ci wszystkiego

Ale gdybym pragnęła ciszy
Szeptałabym
Gdybym pragnęła samotności
Odeszłabym
Gdybym chciała odrzucenia
Pozwoliłabym na nie
Gdybym cię nie kochała
Wiedziałbyś o tym

Dlaczego po prostu mnie nie przytulisz
I dlaczego jest tak trudno
Czy ty lubisz widzieć mnie załamaną
I dlaczego wciąż mnie to obchodzi

Biedna mała niezrozumiana
Nie lubi się smutnych twarzy
Ale nie pamiętam
życia bez niego
Myślę, że miałam dobre dni
Myślę, że miałam dobre dni

Dlaczego po prostu mnie nie przytulisz
I dlaczego jest tak trudno
Czy ty lubisz widzieć mnie załamaną
I dlaczego wciąż mnie to obchodzi 


















odkurzam stare playlisty,słuchajcie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz