poniedziałek, 17 grudnia 2012

wszędzie ciemno,ja+książki&laptop.NIE CHCE JUTRA

Hej głuptaski.Jest w pół do drugiej w nocy a ja nie śpię,a to czemu?a temu ,że miałam niepohamowaną ochotę po tak ciężkim,głupim i męczącym dniu na filiżankę ukochanej kawy.mama powiedziałaby pewnie ,że "osoby w moim wieku nie mogą spożywać takich napojów bo to niezdrowe " ale cóż to tylko ja,Nastki  tak mają.Więc moja kooochana Olu z racji tego ,że nie zasnę prędko napiszę Ci rozprawkę o Napoleonie na jutrzejszą historię a ty nadal możesz nazywać mnie kwiatuszkiem,omomommm.Ogólnie to w sumie dzisiejszy a w sumie już wczorajszy dzień był beznadziejny w każdym słowa tego znaczeniu ale od 90 minut mamy już 18-stego grudnia więc cały ten syf poszedł w zapomnienie.Nie rozumiem jak mogliście nam to zrobić,tak skrzywdzić.taaaaakkk zgadza się do was mówię moi drodzy NAUCZYCIELE.tyle kartkówek,sprawdzianów i odpytywania przed samymi świętami,disgusting.ale cóż my biedni uczniowie niestety musimy się podporządkowywać osobom z "góry".dziś tylko kartkówka z chemii i polskiego,damy rade.a w myślach tylko jedno*niech nie będzie tej głupiej kartkówki z matematyki,niech nie będzie tej głupiej kartkówki z matematyki,niech nie będzie tej głupiej kartkówki z matematyki*.Dobra życzę wszystkim ,którzy jakimś cudem nie śpią (tak jak ja) niepoprawnie  kooooolorowych snów i buziaki na dobranoc.

+Olcia ukradłam ci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz