niedziela, 23 grudnia 2012

reset.zapominamy.będzie lepiej.dobrze.będzie naprawdę dobrze.



WESOŁYCH MISIE


Kochani niewątpliwie Święta Bożego Narodzenia, to czas miłości, radości, przebaczania, ale także jest to czas refleksji i spotkań rodzinnych.Święta to taki czas ,w którym musimy się zastanowić nad swoim życiem,przeprosić,pogodzić się i podziękować za wszystko a także  nie powinniśmy,nie możemy się smucić ponieważ jest TO CZAS RADOŚCI a nie łez,uśmiechu na twarzy a nie opuchniętych oczu .Więc ja pomimo wszystko nie pozwolę pewnym osobom zepsuć tych paru chwil na które tak długo czekałam..BĘDĘ SIĘ CIESZYĆ.Martyna,najukochańsza siostro sprawmy sobie nawzajem cudowne święta,nie dajmy się temu wszystkiemu,jak co roku.Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz,one przyjdą same  .Teraz czas na jakieś życzenia-Chciałabym żeby każdy z was,każda osoba,każde bijące serduszko było szczęśliwe mogąc spędzić te piękne dni wraz z rodziną i  przyjaciółmi  bo to jest według mnie najistotniejsze.Życzę wam miłości,miłości i jeszcze raz miłości bo ona jest w życiu najważniejsza i nadaje sens każdej drobnostce.Pogódźcie się,załagodźcie swoje spory,dajcie drugą szansę ponieważ właśnie te najpiękniejsze święta mamy tylko raz w roku i każde poszczególne możemy przeżyć tylko raz lecz wspomnienia z nich niech zostaną w nas na całe życie dlatego muszą być  same dobre,pozytywne inne nie wchodzą w rachubę.Zacznijmy nasze życie od nowa ,z nowymi nadziejami,planami i marzeniami,niech te święta będą początkiem nowego lepszego życia.ja w to wierzę i wy musicie.niech ogarnie nas  magia świąt.




jednak tysiące pytań zostaje bez odpowiedzi

ciężko mi tylko rozumieć dlaczego tak musi być.czemu wszystko musi być okrutne
dlaczego nawet w tym pięknym świątecznym czasie nie może być normalnie,chciałabym raz usłyszeć 
"jak dobrze,ze jesteś" bez żadnego wypominania,dogadywania,krzyku i łez.
ale wiem ,że jeżeli będę myślała ,że jest dobrze tak właśnie się stanie.
będę silna chociażby dla samej siebie.
pozytywne myślenie=energia na każdą kolejną minutę
JEST DOBRZE, TE ŚWIĘTA BĘDĄ PIĘKNE





pierniczki obowiązkowo upieczone!



 i pare zdjęć z tamtej wigilii również obowiązkowo musi być





co robiłam jak mnie nie byłó-posprzątałam w pokoju i na całej górze(wszystko błyszczy),przeczytałam książkę,wypiłam herbatkęi chilloutowałam z M.(dziś to prawie do dwunastej w nocy ale ok hahahha dobrze ,że blisko mieszkamy)trochę pakowałyśmy prezenty,trochę śpiewałyśmy kolędy - dzień jak co dzień(i tak od piątku).Dzięki kochanie ,że nie muszę sama znosić tego wszystkiego.*nie musimy.zobaczysz będzie dobrze,jutro a raczej dziś wpadnę z prezentem i spędzimy razem calluuuuteńkie święta.życzę Ci wytrwałości,miłości,miłości,miłości,prawdziwych dobrych przyjaciół,sprzątania u mnie w pokoju,pięknych prezentów,żebyśmy pojechały gdzieś na fajne wakacje i latem jeździły duuużo na rowerkach a także szczęścia,spokoju,dobrych ocen z matematyki i większej liczby przegranych zakładów ze mną bo dobrze na tym wychodzę,tego żebyś budziła mnie rano i w środku dnia wpadając w piżamie z kakałkiem,denerwowania naszych braci,wspólnych tradycyjnych długich wieczorów i kolejnych świąt spędzonych ze mną,dobych obiadków,spokojnej Anki,duużo kasy żebyśmy mogły jeździć na zakuupyyy,uuuuuuuuubrań,zdrowia,udanego sylwestra i czego tylko sobie  życzysz.dobra siostra masz dziś ładnie wyglądać w końcu Wigilia walniemy sobie fotkę i tu wstawimy a ja tymczasem zmykam bo się zasiedziałam a tu już po drugiej, bay bay koty ,wesołych.


 dla tych ,których przy nas nie ma



będzie dobrze.dam radę ale i tak was nienawidzę.dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz